Üst Göz Kapak

Göz çevresi yaşlanma belirtilerinin erken dönemde ortaya çıkması dolayısıyla daha genç hastaların da artan sıklıkta başvuru sebebidir. Üst göz Kapağına yapılan müdahalelere daha genç bir görünüm aktif canlı bir ifade kazandırılabilir. Detaylı iyi planlanmış özel bir takım tekniklerle göz kapağındaki sarkıklıkların düzeltilmesi, buradaki fazla yağ dokularının çıkarılması ya da yerlerinin uygun bir şekilde değiştirilmesi mümkündür.

Operasyon genellikle Sedasyon altında lokal anestezi ile yapılır.Hasta genellikle aynı gün hastaneden taburcu olur. Operasyon sonrası kapaklarda ödem olabilir. Birkaç gün sürebilir. İyileşme döneminin sonunda, kesi hattı göz kapağın doğal kıvrımında kayıp olmaktadır.

Üst göz kapağı bölgesine yapılan estetik plastik cerrahi girişimleri ile göz altı torbaları ve sarkıklıkların düzeltilmesi ile doğal canlı ve daha genç bir görünüm elde edilebilir.ayrıca göz kapağı – yanak bileşkesinde ki çöküntü düzeltilebilir. Bazı vakalarda üst göz kapak estetiği için yapılan kesiden orta yüz germe prosedürü ile kombine edilebilir.

Özel ve detaylı birtakım tekniklerle üst kapak bölgesindeki yağ yastıkçıklarının yerleşimi değiştirilebilir, fazla yağlar alınabilir. Göz kapağının doğal anatomi ve görünümünü sağlamak için kaslara sıkılaştırma yapılır. Gözlere daha estetik görünüm için kapak kantopeksi ya da kantoplasti yapılarak yan kısma asılır. Operasyon genellikle genel anestezi ile ya da Sedasyon altında lokal anestezi ile yapılır.Hasta genellikle aynı gün hastaneden taburcu olur. Operasyon sonrası kapaklarda ödem olabilir ve birkaç gün sürebilir.

Ameliyat sonrası cilt bakımı ve güneşten korunma (Güneş kremleri, güneş gözlüğü kullanımı) önemli hususlardır.